sobota, 17 maja 2014

[Tłumaczenie] Rozmowa.

<<<<powrót

Od tłumaczki: Nie mam zielonego pojęcia, kto jest autorem tego cudeńka, ale czegoś tak pięknego nie należy ignorować.
EXO, Hwaiting! ♥
KRIS, Hwaiting! ♥
Całe zamieszanie na bieżąco TUTAJ.

Kris: Halo?
Suho: Hyung, gdzie jesteś? 
Kris: W Chinach. Co jest? 
Suho: Co się stało? O co chodzi z tym pozwem? 
Kris: Nic takiego. Po prostu chciałem im uświadomić, co zrobili nam i mnie. Sehun zranił się w dłoń. Kai i Lay cierpią z powodu bólu pleców. Kai nawet upadł na scenie. Chanyeol skaleczył ramię. A mój stan zdrowia się pogarsza. Mimo to, wciąż mamy przepełniony harmonogram. Nie pozwolę, żeby oni Was tak traktowali. Nie pozwolę im kontrolować nas jak zwierzątka. 
Suho: Ale, Hyung, myśl wciąż o nas i fanach-- 
Kris: Przestaliście mnie śledzić na instagramie? 
Suho: Co? Chanyeol, przestałeś? 
Chanyeol: Staff zabrał nam telefony. Nic nie wiemy. 
Suho: Nie zrobili tego. 
Kris: Tylko Baekhyun mnie obserwuje... 
Baekhyun: Skłamałem im, Hyung. Nie chcę tego robić. 
Kris: Dziękuję, Baekhyun... 
D.O: Hyung, zrobiłem makaron kimchi, wróć. Zostawię trochę dla Ciebie. 
Kris: Wrócę, D.O, zostaw. 
Tao: Hyung, wróć tutaj, przerażają mnie samotne kąpiele... 
Kris: Możesz kąpać się z innymi póki nie wrócę. Ale teraz nie mogę. Wybacz, Tao. 
Luhan: Hej! Wracaj, stary, Sehun płacze! 
Kris: Serio??... Powiedzcie mu, ze wszystko w porządku, niech się nie martwi. Wrócę i będziemy razem już do końca. 
Sehun: *szlocha*
Kris: Sehun-ah, nie płacz, u Hyunga w porządku. 
Kai: Hyung, nie musiałeś tego robić, u mnie wszystko gra... 
Kris: Nieprawda, Kai. Nie kłam. Stan Twoich pleców nie poprawi się, tylko pogorszy. Nie okłamuj mnie. 
Kai: ... 
Lay: Hyung, kiedy wrócisz? 
Kris: Wkrótce, Lay. Wkrótce. 
Chen: Hyung, czy już jadłeś? Spałeś dobrze? 
Kris: Tak, Chen. Nie martw się. 
Xiumin: Hey, Kris, wybierzemy się razem na kawę? 
Kris: Tak, chętnie. 
Xiumin: Wróć szybko. Przygotuję Americano. 
Kris: Dziękuję, Xiumin. 
Baekhyun: Hyung, Chanyeol płacze... 
Chanyeol: *szlocha* .. Hyung .. 
Kris: Ahh~ Nie płacz. Jest dobrze. Wszystko będzie dobrze. Nie płacz. 
Luhan: Całe EXO-K płakało na scenie, Kris. 
Kris: ... 
Luhan: Byli zszokowani. Nie sądzili, ze odejdziesz. 
Kris:... ale ja nie odejdę... 
Lay:... Tao, czy ty właśnie...
Tao: Co? Nic nie zrobiłem. 
Lay: Spójrz.. czekaj, myślałem, ze używasz Iphone'a.. 
Tao: UŻYWAM. 
Lay: Ale ten post napisano przez Android. 
Kris: SM... 
Tao: To za wiele.. 
Baekhyun: Hej Chanyeol, od kiedy posługujesz się Chińskim? 
Chanyeol: Nie znam Chińskiego... 
Baekhyun: Twój instagram... 
Chanyeol: Co?!... 
Kris: SM... 
Suho: Hyung, wszystko jest teraz jednym wielkim zamieszaniem. SM coś planuje... Wróć, Kris.. EXO nic nie znaczy bez Ciebie... 
Kris: Nie dopuszczę do tego, Suho. Opiekuj się chłopakami przez ten czas, w którym mnie nie będzie.. Wierzę w Ciebie, Suho. Wybaczcie. Potem możecie mnie znienawidzić, ale teraz, bardzo potrzebuję Waszej wiary we mnie, Waszego wsparcia. 
Baekhyun: Oczywiście, Hyung.
Kris: We are one! 
EXO: We are one! 
Kris: Saranghaja. 
EXO: Saranghaja. 
Kris: Muszę teraz kończyć. Zadzwonię do Was później. 
Suho: Będziemy czekać. Powodzenia, Hyung. Wróć szybko. 
EXO: Hyung, wróć szybko.

15 komentarzy:

  1. Takie... PIĘKNE <3
    Ehh... WE ARE ONE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że sprawa jakoś się ułoży i z Krisem będzie w porządku. Szczerze, to chciało mi się płakać kiedy czytałam tą rozmowę. Nie mogę sobie wyobrazić EXO bez Krisa. Zawsze oglądam teledyski drugi raz zeby zwrócić szczególną uwagę na Krisa.
    EXO! HWAITNIG! <3
    KRIS! HWAITING! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, dzięki za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się rozpłakałam :(((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryczę. Serio. ;___; Nie mogę. ;____;

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej jeśli mam być szczera to nawet nie rozróżniam wszystkich członków EXO, znam jedynie 4 piosenki... ale na wieść o tym co się tam dzieje moje serce pękło. Traktują ich gorzej niż psy... EXO! HWAITNIG! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu, ogarnijcie się, przecież to jest zmyślone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drogie gimbuski, błagam ogarnijcie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteczku, naucz się czytać - FANFICTION - z angielskiego "Fanowska fikcja". Fikcja = zmyślone. To, ze się ludziom podoba to nie znaczy, że nie wiedzą ze to jest nieprawdziwe. Tak samo jest z książkami. Płaczemy nad wzruszającymi momentami w powieściach, ale przecież wiemy, ze to nie zdarzyło się naprawdę.

      Usuń
  9. I pomyśleć że Jego już nie ma.... D: Sm.. Przesadziło.. Tyle okropnych rzeczy się naczytałam... To już jest przesada... .____. I tak się ciesze że z Krisem teraz w porządku i że nie musi tyle cierpieć.. A to.. Jest po prostu piękne. Płacze.. To jest cudowne..
    WE ARE ONE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem i zawsze będę za EXO!!!
    WE ARE ONE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest piękne ale (niby) nie wiem czy prawdziwe tak naprawdę to wszystko brzmi tak SZTUCZNIE watpie czy to oni SERIO nie wiem byłoby cudownie gdyby to była prawda ale tak na serio to my nie widzimy ich jak onito mowia i w ogole ale oby to była prawda -- ♥ We are one !♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem i będę z EXO!!! EXO I love you<3...
    Jeśli faktycznie Kris przez SM się rozchorował to niedobrze bo to już drugi zespół który ma problem z SM ...Kris powodzenia !!
    WE ARE ONE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku to takie smutne a zarazem piękne jak chłopaki się razem trzymają <3

    OdpowiedzUsuń