wtorek, 28 stycznia 2014

Niespodziewana nominacja do Liebster Award!

Jestem zdumiona, a zarazem szczęśliwa, chociaż jest to blog, którego z całej swojej "rodzinki" założyłam najpóźniej. Chcę serdecznie podziękować swojej czytelniczce, Emocjonalny Arbuz, za nominację :)

Na czym nominacja polega?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. 
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Co cię zainspirowało do rozpoczęcia przygody z pisaniem?
Hmm...piszę od bardzo dawna, ale nie publikuję swoich "wypocin". Jeśli chodzi o Falling..., zakochałam się w symbolice i koncepcji EXO. W tej całej ich nieziemskości, w jakiejś tajemnicy, którą SM z powodzeniem starała się tworzyć wokół swojego najmłodszego stażem bandu. Takie klimaty kręcą mnie od zawsze i moje stare historyjki utrzymane są w podobnym tonie. Zawsze staram się wkręcić do opowiadania coś nie z tego świata, nieprawdopodobnego, mrocznego czy po prostu strasznego. Na pewno mają na to wpływ książki i filmy, po jakie zwykle sięgam.

2. Czy masz jakąś rzecz/osobę, która jest twoją inspiracją?
Rzeczy, które mnie inspirują staram się szukać na co dzień wokół siebie. Nauczyłam się już, że nawet najmniejszy impuls może wywołać kreatywny huragan w mojej wyobraźni, jeśli odbiorę go we właściwym miejscu o właściwym czasie. Ogromną inspiracją jest dla mnie czytanie książek, co też wpływa na mój warsztat: jeśli bardzo długo nie czytam, pisanie przychodzi mi z trudem, natomiast kiedy już sięgnę po jakąś książkę, zawsze mam wtedy wrażenie, że to, czym aktualnie się zajmuję "pisze się" samo, a ja tylko stoję sobie gdzieś obok. I w żadnym wypadku nie mam tu na myśli kopiowania czy przerabiania czyichś dzieł. 
Co do inspirujących mnie osób, zwykle są to artyści, których muzyka działa na mnie niezwykle twórczo, m.in. Michael Jackson, Adam Lambert czy Big Bang.

3. Jest jakaś piosenka, która pomaga ci w pisaniu? Jeśli tak to jaka i dlaczego akurat ona?
Skupię się tutaj na Falling..., bo żeby wymienić wszystko, co kiedykolwiek mi pomogło, musiałabym tu siedzieć dzień i noc i wklejać linki z YouTube. Zapraszam na pasek po Waszej prawej stronie, gdzie znajdziecie What is Love i Black Pearl, utwory, pod których wpływem stworzyłam w głowie fioletowy świat.
Dlaczego one? Bo mają w sobie tę dozę mistycyzmu, która sprawia, że na widok EXO idzie oszaleć w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przedstawione wersje wykonuje EXO-M. Znów można zadać pytanie: dlaczego? Język chiński jest dla mnie niesamowicie magiczny, prawie jak francuski. Aż się czuje w nim jakąś kuszącą tajemnicę, którą natychmiast trzeba odkryć. Poza tym, głos Chena robi swoje ;)

4. Gdyby trafiła się okazja do wydania książki, to jakim gatunkiem chciałabyś/chciałbyś  podbić serca czytelników?
Na pewno starałabym się, żeby było to coś nietuzinkowego. Coś takiego, że czytając jeden rozdział czytelnik już gorączkowo biegłby myślami naprzód zastanawiając się, co stanie się w następnej części książki. Z komentarzy na blogu widzę, że maleńki efekt już został osiągnięty. Wiem jednak, że perfekcyjne to to nie jest, ale cóż...wciąż ćwiczę. Bardzo chciałabym też widzieć Falling... w książkowej formie. Nie mam jednak zamiaru klękać na kolanach przed kimkolwiek z SM dla pozwolenia, a zmiana bohaterów i ich właściwości zdecydowanie zepsułaby tę historię. 

5. Jaki jest twój wymarzony zawód? Dlaczego akurat ten?
Studiuję psychologię, więc ktoś mógłby pomyśleć, że już się życiowo odnalazłam, ale nic bardziej mylnego. Kierunek ten jest dla mnie niezwykle fascynujący, a odkrywanie tajników ludzkiego umysłu to wspaniała nauka. Bardzo dużo nauczyłam się na tych studiach mimo, że jestem dopiero po pierwszym semestrze drugiego roku. Tym bardziej z zainteresowaniem czekam na kolejne kursy. Jeśli już zostałabym w wyuczonym zawodzie to bardzo odpowiadałaby mi praca w szpitalu psychiatrycznym z chorymi [jestem jednym z tych dziwadeł, dla których zaburzenia psychiczne są ekstremalnie intrygujące i INSPIRUJĄCE! - niejedno opowiadanie z takim wątkiem mam w swojej szufladzie :)] lub w dopiero raczkującej dziedzinie zwanej psychologią pozytywną: dla odmiany skupiającą się na ludziach zdrowych i dążących do optymalnego stylu życia.

6. Masz możliwość zamienienia się ciałem ze sławną osobistością, kto by to był i dlaczego?
Tao...mogłabym bezkarnie podglądać Krisa XD Hahaha, a tak serio, to zastanawiałam się nad tym masę razy i na sto procent byłaby to Martina z Eat Your Kimchi. Ta to ma życie! :D

7. Czy masz zwierzątko? Jakie?
Mam kotkę Pixie, psa Ciapka i chomika Luhana (proszę nie komentować XD). Ich zdjęcia możecie zobaczyć na moim blogu Glam Paradise.

8. Wygrywasz trzydniową wycieczkę do kraju, o którym zawsze marzyłaś/eś. Co byś chciał/a najbardziej zwiedzić, gdzie to jest?
Serio? Niestety, taka zakręcona osoba jak ja, nie ma jednego ulubionego kraju. Jeśli na trzy dni, to najbardziej ucieszyłabym się z Rumunii. Od razu wbiłabym do Transylwanii i poszła do zamku Draculi, a potem na spacer do przeklętego lasu. Moje Klimaty ♥

9. Pisałaś/eś kiedyś rpg? O czym było?
Piszę i to cały czas. Zaciekawionym powiem, że najłatwiej mnie spotkać na nk (Kris Wu już to wie XD). To też zawsze jakieś ćwiczenie warsztatu :D 
Najciekawsze z nich skupiało się na wojnie wilczej watahy (taa, zgadnijcie kogo) z Krwiopijcami. I nie było to nic na kształt przesłodzonego Zmierzchu.

10. Jest coś, co zawsze chciałaś/eś mieć i byłabyś/byłbyś w stanie dla tego czegoś oddać wszystko co masz?
Nigdy w życiu nie oddałabym wszystkiego co mam, bo potem mogłoby się okazać, że to co dostałam w zamian, wcale nie jest takie fajne, a ja zostałam z niczym. Niektórych marzeń nie powinno się spełniać, bo lepiej żyć w nieświadomości.

11. Co lubisz najbardziej w swojej ulubionej porze roku?
Moja ulubiona pora roku to lato. Oprócz tego, że mam urodziny w rocznicę pewnego ważnego wydarzenia, to już drugi raz wakacje będą trwały dla mnie aż 3 miesiące. Najbardziej lubię to, że jest ciepło (jestem zmarzluchem), że w okolicy dużo się dzieje. Mam też masę czasu dla rodziny, przyjaciół i znajomych. Mam nadzieję, że któregoś lata spotkamy się na jakimś totalnie zakręconym zlocie lub koncercie :D (A z kim widzimy się 23-ego marca? :D)

 Uff...czuję się przemaglowana jak autorka jakiegoś bestselleru przez dziennikarza ;) Bardzo fajne uczucie :D

Teraz czas na moje nominacje:

1. http://koreapoludniowaoczamifanow.blogspot.com/
2. http://psychologiawusa.blogspot.com/
3. http://sobiepop.blogspot.com/
4. http://www.klatka-dla-kolibrow.blogspot.com/
5. http://lostinindia.blog.pl/
6. http://exopolishfanfics.blogspot.com
7. http://aurora-borealis-seher.blogspot.com/
8. http://innagruzja.blogspot.com/
9. http://aegyotastic.blogspot.com/
10. http://studianaflorydzie.blogspot.com/
11. http://wholebluesky.blogspot.com/ 

A oto pytania:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Co czujesz, pisząc kolejny post?
3. Czy była kiedykolwiek chwila, w której czułeś/aś się pusty/a i myślałeś/aś o skasowaniu bloga?
4. Czy miałeś/aś kiedykolwiek innego bloga? Jeśli tak, to kiedy to było, o czym był i jak długo go prowadziłeś/aś?
5. Czy w miarę możliwości starasz się sam/a robić zdjęcia na swojego bloga?
6. Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące podróży?
7. Co myślisz o blogach, które zakładają młodzi rodzice i uwieczniają na nich każdy moment życia swojego dziecka?
8. Lubisz gry komputerowe? Jeśli tak, to jakie?
9. Jest jakiś blog, który ostatnio namiętnie czytasz?
10. Twój ulubiony przepis kulinarny to...
11. Jaki film niedawno zdobył Twoje serce?

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za Liebster Award! Miło by było, gdyby osoby z linków powyżej także odpowiedziały na moje pytania ;D 
Pozdrawiam ♥ 

PS. Z radości, jutro dostaniecie szósty rozdział Falling... :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz